divendres, 31 d’octubre del 2014

Halloween 2014-15

Aquesta historia va d' un "Creepypasta" anomenat "Jeff the Killer".

Ens situem a la nit de Halloween, anàvem una colla d' amics a demanar caramels per les cases dels veïns. Quan arrivavem a la cinquena casa varem veure una ombra d' una persona, pensàvem que era una altre persona que venia a demanar caramels, però quan ens varem apropar no hi havia ningú. En Pep va dir que es va "tele transportar", la Maria va dir que era un esquirol, però jo no vaig dir res.
En Pep estava molt nerviós perquè la següent casa no l' haviem vist mai al vecindari, quan ens vam acostar la Maria va trucar a la porta amb molta por. Els tres estavem morts de por, la porta es va obrir tota sola fent un soroll molt esgarrifós(?) la casa estava tota plena de pintades que posaven "GO TO SLEEP", jo dominava molt l' anglès, el vaig traduir u vaig llegir "ES L' HORA DE DORMIR". Una ombra va saltar a sobre d' en Pep i li va clavar un ganivet al cor i va morir a l' instant. La Maria i jo varem començar a correr com boixos. De tant correr vam arribar a un carrer sense sortida i de sobte va apareixer una persona amb la cara tota blanca, els ulls total-ment rodons, tenia un tall a la cara que li començava a la boca i li acabava a les orelles i portava una dessuadora de color blanc amb taques de sang d'en Pep,(?) portava un ganivet a la mà, la Maria tenia tanta por que va començar a plorar. Vaig agafar un pal de terra i li vaig donar molt fort a la cara(?) després li vaig agafar el ganivet de la mà i final-ment el vaig matar.

1 comentari:

  1. Tens alguns errors en la puntuació, revisa-ho. Corregeix també els errors que t'he marcat.

    ResponElimina