divendres, 3 d’octubre del 2014

La meva història inventada




Allà em trobava, a l'hospital, un matí de febrer, jo només tenia molta por i ganes de marxar d'aquell antre que amb donava ganes de morir-me, (?) mirava als costats i nomes veia a gent estirada al llit mig morta per dins i consumida per fora. Això ami no m'agradava perquè nomes de pensar que jo podia acabar igual que aquelles personàs amb donava esgarrifança. 



Havia de  saber ser pacient, poc a poc aniria coneixent a l'hospital tots als seus amagatalls, las sortides amagades per poder escapar, als costats mes bruts i(?) sobretot(?) hauria  de saber contacta amb la gent mes veterana perquè m'expliquessin com era la gent que ens cuidava i m'horiantesin una miqueta perquè estava ben perdut. però ara havia de anar a dormir per demà agafar al dia amb forces per descobrir als misteris. L'endemà al mati amb va vindre a despertar una infermera a dir-me  que havíem d'anar a esmorzar i després fer las activitats de recuperació diàries. alo millor això de anar a fer les recuperacions vaig pensar que seria una bona idea per començar a conèixer a la gent d'allà dins. un cop a la sala(?) a punt de començar, amb vaig apropar a una senyora major que tenia molta pinta d'haver passat molt i molt temps allà tancada. Amb va estar explicam que es deia ................. , que portava dins de l'hospital 23 anys  i havia vist coses que ni jo ni ningú s'àuria imaginat mai. Després de sortir de les recuperacions vam anar a las dutxa i fatalment va  succeí un accident, la única persona que m'hages pogut ajudar a escapar d'aquell infern la va assassinar un infermer que no suportava a ningú. Des de aquell dia me passat dia i nit pensant en que fer (?) en com poder sortir d'aquell lloc, fins que u vaig descobrir. Dimecres per la nit era l'únic dia que podia aprofitar per escapar-me per el conducte de las deixalles , aquest era al meu objectiu i ai-xins va ser com  vaig poder marxar d'aquell antre fastigós i poder començar una nova vida lluny d'allà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada