divendres, 24 d’octubre del 2014

Óscar Fernández Ramos

EXERCICIS CUCA DE LLUM

1.-
En un bosc de Tailàndia hi vivia una família de cuques de llum. Vivien dins d'un tronc d'un arbre lampati el més vell de tot el país. Totes les cuques de llum sortien totes les nits per il·luminar la foscor, totes menys una que no sortia perquè ella pensava que sortir no serviria de res perquè ja hi estava la lluna per il·luminar, l'avia li va dir que no sempre sortia la lluna. La cuca es va creure a l'avia i aquella mateixa nit va sortir ella també a il·luminar la foscor.


2.-
Em de confiar en nosaltres mateixos no ens em de sobestimar. 


EXERCICI BRILLAR AMB LLUM PRÒPIA 


- Tinc una cicatriu al front.

- M'ho vaig fer contra la vorera del carrer   

1 comentari:

  1. L'activitat està inacabada, et falta l'última part de la tasca. Vaig dir que si no s'acabava s'havia de fer a casa.

    ResponElimina