divendres, 10 d’octubre del 2014

Presentació Ingrid

Hola, em dic Ingrid Valderrama i tinc 16 anys. Es el primer any que estic a l'aula oberta i espero que sigui l'ultim ja que estic a 4rt d'ESO. El Felip, va parlar i va insistir molt amb mi en que si volia entrar a l'Aula Oberta. Seré sincera i diré que tenia una imatge d'aquesta aula totalment diferent a la que tinc ara, som totalment iguals que els demés. Aquest any he vingut amb ganes, amb ganes de treballar, amb ganes de col-laborar i amb ganes de treurem l'ESO amb bones notes i esforç. Desprès de l'ESO tinc previst estudiar Auxiliar d'Infermeria, ja que aquest curs porta molt de temps motivan-me
Estic disposada a aprofitar aquesta oportunitat al màxim i sortir d'aquí amb el títol de l'ESO.
Desitjo sort a tots en aquest any.

Indecisa

Nerviosa

Generosa

Responsable

Intel·ligent

Dormilega

1 comentari: