divendres, 31 d’octubre del 2014

La Festa

Érem 4 amics que estàvem anant cap a una festa per Halloween. La festa era en una casa de les afores, al bosc. Ja faltava poc quan de sobte,entre la boira, vam atropellar a algú, però ningú va veure res. Vam baixar per veure que era, però allà no hi havia res, només la marca de les frenades. Així que volíem continuar amb el nostre trajecte, però el cotxe no arrancava. Llavors vam pensar en anar caminant fins a la festa, ja que quedava poc camí si anavem pel bosc. Era molt fosc i hi havia una boira molt espessa, semblava una pel·lícula de terror. De sobte un de nosaltres va desaparèixer, vam començar a buscar-lo, espantats, però no trobàvem cap pista. Un de nosaltres va cridar, i els demés vam anar corrent cap a ell, era el nostre amic que estava penjat boca-avall, degollat, amb una nota que ficava: "Fora del meu bosc, aneu a dormir".
Tots espantats vam decidir anar cap al cotxe, però no ens en recordàvem que estava avariat. Així que l'única opció era anar cap a la festa.
Un altre de nosaltres va desaparèixer, però no ens podíem arriscar a anar a explorar. Quan vam arribar a la casa no hi havia ningú, excepte una ombra humana, que va desaparèixer a l'instant que el meu amic. Jo espantant vaig anar corrent cap a la casa, i de sobte va sortir molta gent cridant SORPRESA! I jo em vaig sorprendre però acte seguit vam començar la festa, mentre tenia la sensació  que  algú ens explorava des del bosc...

1 comentari:

  1. La puntuació força bé, però tens moltíssimes faltes d'ortografia. Últimament no t'hi fixes tant, ho pots fer molt millor.

    ResponElimina