divendres, 3 d’octubre del 2014

Història inventada

Allà em trobava, a l'hospital, un matí de febrer, jo només tenia una bata blanca i estava estirat al llit de l'hospital. Jo no sabia que havia passat. Va vindre el metge i em va dir “Ja has despertat, ja era hora”. El metge em va dir que vaig tenir un accident de cotxe amb els meus pares, els meus pares no van tenir res greu però jo vaig sortir d'aquell accident de miracle, ja que em vaig donar un cop al cap molt fort i tenia algunes ferides bastant greus.
En el moment en que vaig despertar. Em vaig adonar que tenia algunes cicatrius. Al principi no ho assimilava però amb el pas del temps ja em donava igual.


El metge em va dir que portava quasi dos mesos en coma i que podria no haver sortit d'aquell malson. Vaig estar en observació una mica mes d'un mes. Jo estava bastant estressat ja que era una proba i una altre, i així pràcticament tots els dies. La meva família em venia a veure casi tots els dies per veure com estava i com m'havien anat les proves i tot això, ja que la meva família estava bastant preocupada perquè no volien que res pogués anar malament. Després de casi mig any em van donar el alta i bastant alegrat vaig sortir d'aquell infern. Desprès d'unes hores estàvem tots a casa tranquils.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada